Jak stracić kilogramy szybko i bez dużych poświęceń

Jeżeli niedawno zauważyłaś, że nie możesz zapiać ulubionych dżinsów, koszula kupiona zaledwie kilka tygodni temu stała się za mała, a indeks masy ciała niespodziewanie stało się zdecydowanie większe niż do tej pory – pomyśl nad odmianą swoich nawyków. Kilka zdrowych korzystnie wpływających na zdrowie i co istotne – łatwych w realizacji zrealizowaniu pomysłów może Ci pomóc w powrocie do poprzedniej figury.
Rozpocznij od przyjmowania 250 ml ciepłej wody z cytryną wkrótce po pobudce. Pomoże oczyścić organizm z szkodliwych związków, doda siły i poprawi przemianę materii. Także stanowi źródło witaminy C, zatem pomaga także poprawić odporność.
Jedz zdrowo! Naturalnie nie powinnaś zacząć spożywać tylko sałaty, ale powinno się przestrzegać kilku zdrowych zasad. Zamień z oczyszczonej białej mąki chleb, makaron pszenny i ryż na ten pełnoziarnisty, a zobaczysz, że są nie tylko prozdrowotne, ale także smakowite. Spróbuj zrezygnować z tłustych dań – większość z nich można bez problemu obniżyć kaloryczność, poza tym warto próbować czegoś nieznanego – może dania gotowane na parze jeszcze mocniej przypadną ci do gustu?!
Zmniejsz spożycie słodkich przekąsek. Tak jest, nie bądź zaskoczona, wystarczy, że będziesz jeść ich mniej, nie musisz całkowicie rezygnować z wysokokalorycznych potraw. Kawałek tortu, czy pasek czekolady kilka razy w miesiącu z pewnością ci nie zaszkodzą.
Rusz się. Dobrze przemyśleć kupno karnetu do siłowni. Na pewno znajdziesz zajęcia, które będą dostarczać ci radość. jeżeli sala w klubie nie jest miejscem dla ciebie możesz zacząć biegać, lub wybrać pływanie. Istotne żebyś zdecydowała się na ćwiczenia fizyczne – kilka razy w tygodniu po 1 h będzie wystarczyło.
Po kilku tygodniach stosowania się do powyżej wymienionych zaleceń znów oblicz BMI. Sama się zdziwisz jak małe zmiany mogą wpłynąć na twoją masę ciała i… samopoczucie.